kolmapäev, 13. juuli 2016

ei kahetse mitte midagi..

Terekest!

Leian, et on aeg jälle kirja panna, mis ma korda saatnud olen..


Esimene nädal läbitud..

Neljapäeval meil oli hommikust saati koguaeg tegevus, sest Tristani koolis oli Stay&Play pluss koogimüük. Muidugi lendasime poistega laivi, sest kodu liivakast on ära tüütanud.

Tristan ja Skyler kooli hoovis müttamas

Laps nautis aega


Emme andis veidi kopikaid kaasa, et me kõik saaksime endale kooki osta ning poisid olid sellest väga vaimustuses. Vähemalt sai neid peibutada millegagi, et hommikusöök saaks korralikult söödud.

Meie koogid ning Skyleri näpp, sest ta ei saanud kuidagi oma mõmmikoogist eemale

 Reedene päev oli eriti sujuv. Keegi enam ei nuta kui Maggie tööle läheb, mängime rahulikult aias ning põhimõtteliselt siis kui Tristani kooli viisin ja Skyleri magama panin, algas mul vaba aeg, sest pärast kui Skyler üles ärkas, siis tuli juba laste isa ja läks nendega oma aega veetma. Mina kasutasin koheselt ära võimalust, et Tescosse ostlema minna, sest mul oli vaja küüneviili ja -tange, aga lõpuks ma neid ikkagi ei saanud, aga kott oli kraami täis küll :D.

Ma ei saanud ahvatlusele vastu ja pidin selle oma ostukorvi panema.
 
Pilt veinist, mille ostsin oma eduka nädala tähistamiseks.
Naljakas lugu veinipudeli juurde:

Olen siis seal Tescos.. pea niigi laiali, sest olin seal esimest korda üksipäini. Tegelikult otsisin oma küüneviili ja -tange taga, eksole. Aga avastasin end ühel hetkel alkoholi juurest. Nagu magnetina tõmbas mind sinnapoole ikka... :D :D Ja siis leidsin üles veiniriiuli. No mis seal ikka - läheb tähistamiseks nagu igal õigel eestlasel kombeks!
Tükk aega juba seal riiuli juures kukalt süganud, sest mitte ühtki tuttavat nime seal polnud.. ausalt, mitte ÜHT kah. No kurja! Mis seal ikka.. mingi halva veini otsa sattuda ei tahtnud ja kõige kallimat ka ostma ei hakka. Siis tuli vaadata, et milline see kõige kallim allahindlus on :D Jah, nii ma tegingi. Leidsin pudeli, mis maksis allahinnatult 5 naela millegagi ja ise olin rahul.

Toimetamised linna peal..

Reede õhtu oli väga mõnus - rääkisime Maggiega meestest, maailmast ja vaatasime filmi.. Laupäeva hommikul aga pidin kell 10 pangas olema, sest on aeg avada mulle pangakonto. Algselt oli plaan, et 9.15 hakkan kodust minema, sest siis saan rahulikult kesklinna jalutada ja ilma nautida. Aga muidugi see nii libedalt ei läinud - Maggie unustas mulle raha tuua automaadist ning ta pidi korraks ära lippama. Muidugi väljusin mina 9.35 majast ning mul oli aega 25 minutit, et panka jõuda. Mis seal ikka, pidin oma jalgadele valu andma. Jooksin enamus teest, sätestasin eesmärke (sellel minutil pean olema nt selle tänavanurga peal), hingelasin ja higistasin nagu väike põrsas jälle. (Mainin ära, et päike paistis ka eredalt seega mul oli topelt palav). Panka astusin sisse täpselt kell 9.59.. kõik küsisid minult, et kas tahan klaasikest vett.. ma siis hingeldades vastasin, et pole vaja.. hahaha! Igatahes mu pangatädikesel läks veidi aega ja ma sain maha jahtuda.
Kogu see miiting läks kokku tund aega, aga oma vigase inglise keele ja kokutamisega sain selle konto tehtud! Juhhuu!

Täna sain oma pangakaardi juba kätte!
Aga neiul oli ju eelmine nädalavahetus nii tore Londonis.. JA MA PIDIN UUESTI MINEMA! Mis seal ikka - ostsin pileti, istusin rongi ja seiklus võis jälle alata!

Pisike selfi ka rongis ;)

I love London..

Jah nii on.. mul on salajane armastus selle suurlinna vastu. Igakord toimub mul seal midagi põnevat ja uut. Avastada on veel nii palju.
Jõudsin siis Paddingtoni rongijaama ning siis meenus mulle, et oih.. ma ei kirjutanud Meerile, kui ma Sloughst rongile hüppasin. Leppisime siis kokku, et tripin üksi Sheperd's Bushi. Läksin siis selle metrookaardi juurde.. (ühes postituses kekkasin, et oskan metrooga sõita) uurisin ja puurisin seal kuni lõpuks leidsin sobiva liini, millega sihtpunkti saada. Super! Ma sain hakkama ;) See kekutamine ühes postituses oli ikka asja eest :)
Jõudsin oma jaama ja tulin sealt muti urust välja ning jäin Meerit ootama. Esimesena tuli mu juurde mingi mustanahaline kutt, kes seletas hästi pikalt, et ta kodutu jne. Lõpuks küsisin, et mis tahad minult :D :D No mis tal tahta - raha ikka. Ütlesin, et võin talle mõne penni anda, aga ta tahtis vähemalt naela saada. No jumal, kes senti ei korja see krooni ei saa noh! Igatahes.. see kutt läks minema. Jumal tänatud.. kuigi oli hirm pärast nuga saada :D :D
Läksin siis lõpuks istuma.. ja tuli teine mustanahaline - täis kui tinavile. Tuleb mu kõrvale ja hakkab mingit raamatut peale pressima.. ja siis pakkus õlut mulle.. ja siis seletas mingit umbluud. Tõusin püsti.. ütlesin, et pean lahkuma ja põgenesin. (Eelmine õhtu oli meil Maggiega just jutt, et Inglismaal peab olema väga viisakas, kui õhtuti välja lähed jne.. sest paljud on klubides ainete all ja siis kui sa midagi ülbelt neile ütled, siis see läheb neile räigelt hinge ja põhimõtteliselt ma võingi reaalselt nuga saada) Mul oli juba räige paranoia.. kartsin, et kui ma kauaks sinna jään, siis saangi nuga. Siis helistas Meeri, et ta on kohal. PÄÄSESIN ELUGA!

Pildid meie tegemistest:
Nii ilusad sinised roosid :)
Tõsiselt hea milkshake oli.. My milkshake brings all the boys to the yard..

Esimene kord Starbucksis :)

Lõunatasime. Jällegi rämpstoit :/ Aga savi see, kappasime selle maha kõik.

Lõpuks istusime kuskil pubis, et aega veeta.. saime varsti sõpadega kokku.

Pilt on tehtud 3.57, siis kui Louisa koju jõudis.
Mainin ära, et seekord läks shoppamine edukamalt - sain endale päikeseprillid, seljakoti, õhukese jaki, teksad ja seitse paari sokke (sokid maksid ainult kaks ja pool naela).

Selfi, millel on mu uus jakike

Mul oli veel üks vaba päev..

Jah, nii hea oli enda voodis ärgata.. ja pühapäev oli ju! Juhhuu! Mul oli veel üks vaba päev. Ütlen kohe ära, et mul polnud paha olla ega mingit hullu pohmelli. Lihtsalt nautisin aega oma toas ja allkorrusel käisin ainult oma toiduvaru taastamas ja Maggiega muljeid vahetamas. Lapsed tundusid vabal päeval hoopis teistsugusemad :D Lõpuks vedelesin enda voodis ja lugesin ka veidi oma raamatut, mis ma Tescost reedel ostsin.

Nii ma tiksusingi hommikumantliga terve päev

Aeg tööle asuda..

Esmaspäeva hommik, äratus piniseb, lapsed kisavad all, ise alles nii vässu.. oijah, ajasin oma tagumiku lõpuks maast lahti.. Esimesel nädalal olin juba 7.15 all, aga nüüd kümme minutit hiljem, sest voodiga lahkuminek on see kõige raskem. See emme jonn on läinud ja lastega on juba lihtsam.. millega me päevad otsa tegeleme?

Pildimaterjal:

tudume mänguplatsi karuselli peal

mängime lolli

püüame mulle!

otsime tigusid/nälkjaid

sööme nagu väiksed põrsad :)


snäkime enne ja peale sööki

Üllatused, üllatused...

Lastele meeldivad üllatused ja nendega on hea ka peibutada. Üks päev tegime emmele üllatuse - meisterdasime talle jänku.
Mõnikord toob Maggie meile linnast midagi nt kotitäie kirsse.
Vahepeal leiame õuest midagi...

Hommikune üllatus laste mängutelgis
Aga eilne üllatus.. OSSA TAEVANE ARM! Igatahes.. Maggie kirjutas päeval mulle, et kui me oleme kõik tublid rotud, siis meile on SUUUUUR üllatus. Kui ma seda poistele ütlesin, siis oi.. päev oli helge - puudus jonn ja jagelemine.
Eile oli veel see jube päev, kus ma pean Tristani tennisesse viima. Ehk peale kooli oli selline rutt taga, et higil ja pisaratel vahet ei tee. Kappasin lastega nii ruttu Tristani tennisesse, et treenerit polnud isegi kohal. Ma jumala närvis, sest pidi olema viimane trenn ning kartsin, et äkki oli siis eelmine kord. Aga ei - ma olin lihtsalt nii kiiresti kohale jõudnud! Tubli olen :)
Jutt kaldus nüüd korraks eemale, aga lähme tagasi üllatuse juurde..
OI..
OI..
See on nii uhke, et ei oska kuidagi sõnadesse panna. Kui Maggie seda poistele ütles, siis ma ei kuulnud seda, sest pesin nõusi ja koristasin laste järelt.. aga õhtul, kui ta mulle seda eraldi rääkis.. pidin peaaegu nutma hakkama, sest.. TA VIIB MEID SUVE LÕPUS BULGAARIASSE!
OMG
Nagu täiega OMG!
Holy mother of god!
See on siis nagu minu ja pisikese Skyleri sünnipäeva kingitus :) MA NAGU ABSOLUUTSELT EI KAHETSE SIIA TULEKUT JU!

Tööandja, pereema.. EI, hoopis mu vanem õde


Kõik uurivad mu käest, et kuidas pereema on jne.. Mis ma oskan öelda... Maggie on nagu mu kolmas vanem õde, kellega saan rääkida kõigest ja kõigist.. Ja me saame superhästi läbi ;) Istume õhtuti elutoas, pugime midagi magusat, vaatame telekat, jutustame päevast või siis meestest.. ma tunnen end siin nii koduselt, et mingit tahtmist koju tulla küll ei ole, sest ma olengi kodus.



Loodan, et oli meeldiv lugemine ja tagasiside on alati oodatud!

Spontaansed otsused ja valikud viivad meid kaugele.




3 kommentaari: